Bersemangat Waja ;D

Semalam Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Sentosa 2 ade buat merentas desa tau :) Best sangat masing-2 turun 2 kilo tuhh . Hebat giler jauh dye . Mase merentas desa olok-olok memang tak bersemangat langsung . Bila dha time yang final , hambekk kau ! kawan aku pulak sakit nih sakit tuhh . Aku kesian dekat dia , sebab tuh aku taknak tinggalkan dye keseorangan dibelakang . Atoto ayat kecewa nihh . :')







Apa-apa pun aku harap kau sihat selalu . Sebab aku nihh caring orangnya tak boleh tengok orang sakit nanti aku sedeyh . Haha :D *yeke* tak lha sangat . Tapi azam aku tahun depan nak masuk senarai nama yang lari kuat . Tyme tuhh aku dha tade perasaan , aku tinggal jerh korang dekat belakang . Bubye ^__^ . Salah satu sebab nyeh aku nak masuk senarai adalah 1. famous sikit kan . 2. aku dha GEMOKK triple-2 , nak kurus . And kalau ada pil pelangsing meh bagi sikit . Haha takdelha , saya nihh mengamalkan gaya hidup sihat . Jawapanya adalah bersenam kalau nak kurus . Jangan ambil jalan mudah untuk kurus lalu makan pil pelangsing . Itulah adalah jalan nak ke 'Batu 2' nasik lha duduk dalam tuh sorang-2 dengan badan tinggal rangka . Okeyh bubye .

No comments:

Post a Comment